Hierdoor kun jij je dienstverlening verbeteren

event samen slim in het sociaal domein

Op 11 april ontmoeten we elkaar tijdens het event Samen slim in het Sociaal Domein. Is het ook jouw wens om meer resultaat en een betere dienstverlening te realiseren op het gebied van wonen, werk en zorg? Je moet daarbij binnen de nieuwe kaders van wetgeving en financiering blijven. Dat kan alleen met nieuwe vormen van samenwerking. Daarbij zul je anders naar je eigen organisatie en naar de mogelijkheden van digitalisering moeten kijken. Hoe houd je het overzicht en maak je de juiste keuzes? Tijdens dit event leer je hoe je anders organiseert en beter digitaliseert. Inschrijven voor het event is vanaf nu mogelijk!

Het thema van dit jaar: Samen Slim in het Sociaal Domein

De maatschappij verlangt steeds betere dienstverlening van jouw gemeente. Ook heb je te maken met nieuwe doelgroepen die elk hun eigen beleid vereisen. Er is bijvoorbeeld groeiende problematiek rondom mensen met verward gedrag en het langer zelfstandig thuis wonen van kwetsbare doelgroepen. Daarnaast nemen de financiële tekorten op de WMO en jeugdzorg fors toe. En je hebt dan ook nog eens te maken met nieuwe privacyvraagstukken.

Zo ziet deze dag eruit

Het event duurt van 10.00 tot 16.30 uur. In de ochtend volg je als deelnemer een plenair programma waarin we de trends, ontwikkelingen en praktische oplossingen bespreken. Na de lunch kun je kiezen uit de interactieve sessies over onder meer:
– praktijkvoorbeelden van andere gemeenten
– hoe ga je verantwoord om met data in het sociaal domein?
– hoe kun je nog beter werken met digitalisering?
– hoe bereik en betrek je de burger?

Wil jij zeker zijn van een plekje? Bekijk dan snel de eventpagina en vul het inschrijfformulier in.

Over Sascha Magendans

Sascha is marketingstrateeg van GemeentenNL.

Bekijk alle berichten van Sascha Magendans →