Gemeenteambtenaren, sla je vleugels uit!

Hoe gaaf zou het zijn als er geen grenzen meer zijn tussen gemeenten, dat je als gemeentelijke professional breder inzetbaar bent dan alleen binnen je eigen gemeente? Dat expertise, ervaring en energie wordt ingezet vanuit een andere gemeente, zonder dat de focus meteen ligt op de markt? Dit wordt nu mogelijk door het platform www.degemeentevannu.nl dat deze week is gelanceerd. Een platform gemaakt voor en door gemeentelijke professionals.

Het wiel niet meer opnieuw hoeven uitvinden

Initiatiefnemer Jethro Michel: “Ik verbaas mij er al jaren over dat gemeenten soms 355 keer het wiel zelf proberen uit te vinden. Het is zonde dat lokale successen niet beter worden gedeeld met collega gemeenten.” Initiatiefnemer Mark Goossens voegt toe: “Met dit initiatief gaan wij het werken bij gemeenten de komende jaren aantrekkelijker maken. Door flexibeler om te gaan met personeel is het mogelijk om met elkaar elke uitdaging aan te gaan. Daarnaast is het inzetten van een collega van een andere gemeente goedkoper dan extern inhuren.”

Meld je vrijblijvend aan

Ben je enthousiast over dit idee? Ga dan naar de website en meld je vrijblijvend aan. Als gemeente kun je binnenkort opdrachten uitzetten op het platform en op zoek naar geschikte kandidaten.