Betere algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden van GemeentenNL zijn aangepast en verbeterd. Met de toename van het aantal leden, de groei van de kennisbank en de verbeterde privacywetgeving is het tijd om een aantal zaken, waaronder de bescherming van jouw gegevens, nog beter te regelen en aan te passen aan deze tijd. Wat is er nieuw?

Website en voorwaarden

De website en nieuwsbrief zijn technisch en inhoudelijk verbeterd. Ook is de kennisbank uitgebreid en telt nu al meer dan zeventig boeken, presentaties, video’s, verslagen en onderzoeken. Dit was gelijk de aanleiding om de algemene voorwaarden te verbeteren. De rechten van jou als lid zijn hierdoor beter beschermd. En het regelt tegelijk beter dat degenen die tot de doelgroep behoren makkelijk lid kunnen worden, maar dat ongewenste activiteiten zoals acquisitie onder leden niet langer plaats kunnen vinden. Ook regelt het beter wat je kunt doen bij een eventuele tekortkoming door GemeentenNL.

Privacy statement

Dit is ook het moment om het privacy statement te actualiseren, waardoor je privacy beter geborgd is. We gebruiken jouw gegevens immers om je op de hoogte te houden van nieuwe informatie, bijeenkomsten, publicaties of uitnodigingen. We vinden het belangrijk dat je zelf de baas blijft van wat je wel en niet wilt ontvangen en waar je terecht kunt voor je vragen.

Kosten

Tegelijkertijd hebben wij het tarief van het jaarlijkse lidmaatschap aangepast aan de actualiteit. Hierin zijn alle kostenstijgingen van sprekers, locaties en materialen en de inhoudelijke kwaliteitsverbeteringen, uitbreidingen kennisbank, investeringen in ledenplatform, uitbreiding ledenbureau, toename van het aantal gebruikers per lid, ledenregistratiesysteem, nieuwe commissies en vergoedingen van commissies en adviesraad verwerkt.

We doen dat in een keer per begin 2023 zodat er geen tussentijdse verrassingen ontstaan. Het lidmaatschap blijft nog steeds geldig voor alle medewerkers van de hele organisatie en sinds kort ook voor alle onderdelen van de organisatie die onder de hoofdorganisatie vallen.

Mocht je nog vragen hebben laat het ons dan weten.

Team GemeentenNL