Brainstorm De Digitale Gemeente

GemeentenNL organiseert op 22 november een open brainstorm voor iedereen die kan en wil meedenken over de toekomst van de digitale gemeente. Inmiddels gaven zich als deelnemer aan dit gesprek vertegenwoordigers op van onder meer: Gemeente Maastricht, Gemeente Almere, Gemeente Krimpenerwaard, BMC, Rathenau Instituut, Gemeente Dronten, Optimale Samenwerking, Mijn Buurtje, Future Insight en Upstream.

Aanleiding

De digitale transformatie is in volle gang en we zijn inmiddels in een volgende fase beland. Maar houden we de verbinding tussen mens en technologie nog wel goed in het oog? Onze inwoners moeten steeds meer zaken digitaal regelen, waarbij het voor sommigen veel te langzaam gaat maar voor anderen weer veel te snel.

De vraag is of we onderweg niet de bedoeling zijn kwijtgeraakt. Werken we nog voldoende voor onze inwoners en sluiten we aan bij hun belevingswereld? Het is tijd om nu de verbinding te maken tussen de organisatieveranderingen in de digitale gemeente en de wensen van inwoners.

Meedenken

Wil je ook meedenken? Stuur vandaag nog een mail naar info@gemeentennl.nl.