Zo val jij dit jaar ook in de prijzen met de Digital Awards

13 november worden voor het derde jaar op rij de Digital Awards uitgereikt. Dit jaar met een nieuwe categorie voor gemeentes! Een Digital Award is een kroon op al het harde werk aan jouw digitale project. Hoe klinkt dat? Doe met ons mee en schrijf je nu in!

Wat zijn de Digital Awards?

De award is een bekroning voor jouw gemeente, samen hebben jullie de meest aansprekende digitale initiatieven ontwikkeld en/of toegepast. Naast een bekroning voor jou en je collega’s is het dus ook een inspiratie voor andere gemeenten.

• Delen van inspiratie tussen gemeenten; deel je kennis
• Zichtbaarheid geven aan digitalisering binnen de gemeente
• Beloning voor toonaangevend werk; de grootse prestaties die je zelf hebt neergezet

Hoe inspireer jij collega gemeenten en breng je jouw gemeente naar een hoger niveau? Neem deel aan de awards via DigitalAward.nl.

Digitale initiatieven verzamelen

Tussen nu en 7 september gaan we met z’n allen het werk van afgelopen tijd verzamelen. Gebruik het inzendingsformulier op de speciale Awardswebsite om jouw digitale initiatieven te delen. In het formulier stelt de jury je een aantal vragen om een beeld te krijgen van het project waar jij aan gewerkt hebt.

Met de Digital Awards bieden we een podium voor projecten waar jij mee bezig zijn geweest (en trots op zijn!) en de kans geven deze met elkaar te delen. We zoeken dus gemeentes die dit graag met anderen willen delen, maar moedig ook elkaar aan om een project op te geven.

Laat je horen

Collega gemeenten in het land willen meer van je weten. Want jouw digitale initiatief inspireert ons. Doe je met ons mee? Geef je dan op voor de nominaties!