Zo kun jij in 5 stappen datagedreven werken

digital event

Wat kan datagedreven jouw gemeente allemaal brengen? Heel veel. Sneller, gerichter en kostenefficiënter werken bijvoorbeeld. Of betere en duurzamere oplossingen voor onze leefomgeving. Dit vraagt wel om een aanpak waarin domeinkennis, technische expertise en kennis van processen én veranderen elkaar vinden. Maar waar, hoe en met wie moet je beginnen?

Zet nu stap 1

Ook jouw gemeente kan zich in vijf stappen het datagedreven werken eigen maken en succesvol toepassen. Wij vroegen Mirian van Ansem (Informatiemanager) en Rob Janssen (Projectmanager Data en Informatie) van Antea Group om uit leggen welke stappen dat zijn en hoe jij daarmee aan slag kunt. Zij geven tijdens het Digital Event op donderdag 23 mei een workshop voor jou. Meld je op tijd aan, want deze populaire workshop zit meestal vrij snel vol. Zet nu stap 1 en meld je aan voor het Digital Event 2019: Werken met Digitalisering.

Aanmelden Digital Event 2019