Win kaarten voor het Digital Event op 13 november!

In samenwerking met diverse partners organiseert GemeentenNL op 13 november het Digital Event 2018 met als belangrijkste thema: ‘Data moet je delen’. Meld je nu aan voor de nieuwsbrief en maak kans op 2 kaarten!

Wat is het Digital Event?

Het Digital Event bezoek je als je tot effectieve data-uitwisseling wilt komen, om daarmee op jaarbasis miljoenen euro’s te besparen. Met een gedegen datahuishouding creëer je een datagedreven gemeente, waarin kwalitatief goede data als centraal element zorgt voor sturing en efficiëntie. Meer informatie over het programma en de inhoud van het event vind je hier.

Waarom deelnemen?

Dit event biedt je de optimale voorbereiding op jouw reis naar de datagestuurde gemeente van de toekomst. Laat je inspireren door praktische voorbeelden en tips van experts en mede-gemeenten. Na dit event jeuken je handen (en voeten) om direct stappen te zetten richting een nog betere digitale dienstverlening.

Wat moet je doen?

De twee kaarten voor het digital event verloten wij onder nieuwe aanmeldingen voor de nieuwsbrief. Aanmelden doe je hier. Deze actie sluit eind september 2018. De winnaars worden per mail op de hoogte gebracht. Succes!