Wat doe jij met data? Beantwoord de vragen

DATABEDREVEN het digital event

GemeentenNL heeft jouw reactie nodig. Want de hoeveelheid data waar jij in je werk mee te maken hebt blijft nog jarenlang exponentieel stijgen. En van jou wordt verwacht om hier op een zinvolle manier mee om te gaan. Hoe doe je dat?

Stellingen en vragen

We vroegen experts uit wetenschap, gemeente en advisering om 8 stellingen over dit onderwerp te bedenken waarop jij kunt reageren. En we voegen nog een paar vragen toe zodat we een mooi en gratis onderzoeksrapport aan je kunnen overhandigen met reacties van collega’s uit het hele land. Bijvoorbeeld tijdens het event Databedreven waar we elkaar kunnen ontmoeten.

Maar nu eerst naar de vragen en stellingen. Doe je mee? Ga naar het onderzoek via de oranje button…

Naar het onderzoek

Over Tino Meijn

Tino is oprichter van GemeentenNL, het belangrijkste onafhankelijke platform voor gemeenten. Hij werkt voor en met organisaties in het publieke domein.

Bekijk alle berichten van Tino Meijn →