Verschenen: het e-book De digitale gemeente

E-book De Digitale Gemeente

Alle leden van GemeentenNL ontvangen het boek over de digitale gemeente met daarin bijdragen van 32 leden en kennispartners die samenwerken aan de inhoud. Zij delen hun kennis en praktijkvoorbeelden in dit e-book dat de enige in zijn soort is. Het e-book is onderdeel van een serie boeken die GemeentenNL samen met alle leden schrijft. Andere titels zijn onder meer De kracht van kwetsbaren en 17 Duurzame Ontwikkelingsinitiatieven. Het boek met een winkelwaarde van €50 is gratis voor leden van GemeentenNL.

Na het lezen van het E-book weet je hoe de digitale gemeente eruitziet, wat dit betekent voor jouw werk en wat inwoners daarvan vinden. Want de digitale gemeente is in aantocht en is binnenkort overal realiteit. Gemeenten NL verspreidt dit boek naar 5 duizend leden en lezers.

Inhoudsopgave

Inleiding

Hoofdstuk 1: Feiten en cijfers
Grotere ambitie leden
Veiligheid
Vaardig thuiswerken
Vooruitblik

Hoofdstuk2: Organisatie
Fases
Digitale strategie
Wat is een digitale gemeente
Zo werkt het

Betrekken van inwoners

Nawoord

E-book opvragen

Het boek zit boordevol met informatie waar je wat aan hebt. GemeentenNL-leden ontvangen dit boek automatisch per e-mail. Ook ontvangen zij altijd direct bericht zodra een nieuw e-book, onderzoek, document, video, verslag of paper is toegevoegd aan de kennisbank die zij als lid gratis kunnen raadplegen.

Voor nog-niet-leden geldt dat zij eerst lid moeten worden. Regel daarom vandaag nog je lidmaatschap van GemeentenNL en krijg toegang tot de kennisbank inclusief het e-book De Digitale Gemeente. Als lid kun je voortaan ook altijd met alle collega’s gratis deelnemen aan events, trainingen en werkgroepen.