Stelling: “Databedreven zijn is essentieel om mijn werk goed te kunnen doen.”

Stelling

De hoeveelheid data waar jij in je werk mee te maken hebt blijft nog jarenlang exponentieel stijgen. En van jou wordt verwacht om hier op een zinvolle manier mee om te gaan. Hoe denk jij daarover?

We vroegen collega-gemeenten, wetenschappers, kennisorganisaties en marktpartijen om 10 stellingen te bedenken over omgaan met data. Een van hun uitdagende stellingen luidt:

“Databedreven zijn en beschikken over de juiste digitale vaardigheden is essentieel om mijn werk goed te kunnen doen.”

Reageer op deze stelling via de vragenlijst. En laat ons weten of je erbij bent op 12 mei wanneer we met elkaar praten over deze en andere stellingen tijdens het event DATABEDREVEN.

Reageer op deze stelling via de vragenlijst…