Richard Bergmans, spreker Digital event: Werk radicaal anders

We zijn verheugd Richard Bergmans, voormalig Special Forces operator, Co-founder Threefrond en auteur Green On te mogen begroeten op het Digital Event van 12 mei.

In de eerste sessie van het ochtendprogramma zal Richard Bergmans vertellen over hoe je radicaal anders kunt werken.

We leven in een uitdagende tijd waarin technologische ontwikkelingen elkaar snel opvolgen en onze leef- en werkwereld veranderen. Het lijken soms wel bovenmenselijke prestaties die je moet leveren als professional. In deze sessie voeren we je mee in de werkwijze van de special forces. Durf jij radicaal anders te werken en innovatiekracht te laten bloeien?

Kom ook naar het event

Het Digital Event is bedoeld voor iedereen die de voordelen en soms ook de nadelen van toenemende digitalisering ervaart. Die wil weten wat ons in de toekomst nog meer te wachten staat en die het belangrijk vindt dat collega’s en bewoners elk op hun eigen manier en in hun eigen tempo aangehaakt blijven. Tegelijkertijd is het een ledenevent waar de leden van GemeentenNL elkaar ontmoeten.

Direct aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.

Over Hellen Meijn

Hellen is projectleider en redacteur bij GemeentenNL

Bekijk alle berichten van Hellen Meijn →