René Buitenhuis bespreekt de digitale transformatie van de gemeenten Amstelveen en Aalsmeer

Workshop Digitale Transformatie

Breng eerst de basis op orde en haal de positieve energie omhoog. Dat is de manier waarop René Buitenhuis ruim 100 projecten leidt binnen de digitale transformatie van de gemeenten Amstelveen en Aalsmeer. Hoe doet hij dat en wat kun je hiervan leren? Leer de valkuilen en voorwaarden voor succes kennen aan de hand van vier concrete bouwstenen.

Impact op jouw werk

Het Digital Event 2021 gaat over jouw werk. Want dat verandert de komende jaren ingrijpend. En of je het nu wilt of niet je zult meer met robots moeten samenwerken, meer kunstmatige intelligentie gaan gebruiken en overspoeld worden met data. Sommige van jouw taken zul je overdragen aan machines en andere taken komen erbij. Want de digitale transformatie is de volgende fase ingegaan. Blijf niet aan de zijlijn staan, je moet meedoen.

Workshop

Voor het Digital Event 2021 nodigen we René Buitenhuis uit om alle leden van GemeentenNL mee te nemen in de manier waarop je in de praktijk een digitale transformatie laat slagen. We doen dat in de vorm van een workshop waarbij jij je eigen ervaring kunt toetsen aan die van René. Zo zal hij laten zien dat je meer naar de mens moet kijken dan naar de techniek. Dat levert misschien niet altijd de technisch meest optimale oplossingen op, maar wel eentje die gedragen wordt door de hele organisatie. En bijzonder is ook dat René budgethouder is, hij zal uitleggen waarom hiervoor gekozen is en waarom jij dat ook zou moeten willen.

Over René Buitenhuis

René is programmamanager digitale transformatie bij de gemeenten Amstelveen en Aalsmeer. Hij heeft zijn sporen als programma- en projectmanager meer dan verdiend bij onder meer de gemeente Den Haag, het academisch ziekenhuis AMC en telecombedrijf KPN.  Wij zijn daarom trots dat hij tijd vrijmaakt in zijn volle agenda om op 18 mei eenmalig een workshop tijdens het Digital Event 2021 te verzorgen. Wees er dus ook bij, want het kan maar een keer.