Nog 1 keer, bekijk alle foto’s van het Digital Event 2018

Foto's digital event GemeentenNL

Op 13 november vond in MediaPlaza het Digital Event 2018 plaats. Meer dan 300 deelnemers luisterden naar inspirerende sessies en maakten kennis met de beste praktijkcases. Het event zat zoals elk jaar helemaal vol. Bekijk de foto’s. Sta jij erop? Of nog beter… ben jij volgend jaar ook bij het Digital Event 2019 voordat het weer helemaal volzit?

De foto’s

Klik op het pijltje rechts op de foto om naar rechts te scrollen en alle foto’s te bekijken. Je krijgt zo een goede impressie van het event. Vergeet niet om je aan te melden voor 2019 en gebruik te maken van de vroegboekmogelijkheid.

Vroeg aanmelden Digital Event 2019

Vanwege de grote belangstelling is de inschrijving voor het event van 2019 inmiddels geopend. Zo biedt GemeentenNL ook aan andere geïnteresseerden de gelegenheid om tijdig een van de kaarten te bemachtigen. Het thema van het event is “Werken met digitalisering” en het gaat over de manier waarop digitalisering jouw werk leuker, beter en gemakkelijker kan maken. Meld je vast aan op de eventpagina.