Keynote spreker, trendwatcher en futurist Richard van Hooijdonk bij Digital Event

Wij zijn verheugd dat wij de internationale topspreker Richard van Hooijdonk mogen begroeten als onze keynote spreker tijdens het Digital Event van 12 mei. Wat wordt zijn boodschap?

Inhoud keynote

Van Hooijdonk zal tijdens zijn keynote vertellen over baanbrekende digitale ontwikkelingen. Want we staan aan de vooravond van een nieuw tijdperk. Digitalisering verleidt ons om sneller, beter en efficiënter te leven en werken. Maar waar zijn de grenzen? Hoe ziet de wereld van morgen eruit? Ontdek het zelf.

Over Richard van Hooijdonk

Richard is CEO van Future Intelligence Agency, Trendforce.one. Met zijn internationale researchteam onderzoekt hij trends op het gebied van robotica, drones, zelfrijdende systemen, 3D & 4D printing, sensoren, blockchain, quantum computing, neurotech, biotech, platforms en augmented & virtual reality. Samen met kunstmatige intelligentie zorgen deze technologieën voor baanbrekende mogelijkheden, maar ook voor uitdagingen en bedreigingen voor mensen, bedrijven en overheden.

Sinds 2014 spreekt hij voor veel prestigieuze instellingen en organisaties zoals de Europese Commissie, Google, Microsoft, IBM, Samsung, Gartner, Interpol, PWC, Deloitte, Booking.com, Heineken, Unilever, Huawei en NIKE.

Kom ook naar het event

Het Digital Event is bedoeld voor iedereen die de voordelen en soms ook de nadelen van toenemende digitalisering ervaart. Die wil weten wat ons in de toekomst nog meer te wachten staat en die het belangrijk vindt dat collega’s en bewoners elk op hun eigen manier en in hun eigen tempo aangehaakt blijven. Tegelijkertijd is het een ledenevent waar de leden van GemeentenNL elkaar ontmoeten.

Direct aanmelden

Als lid van GemeentenNK kun je gratis deelnemen. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.