Hoe denk jij over digitalisering?

digital event

De digitale transformatie zal aan geen enkele sector voorbijgaan, ook niet aan de publieke sector. Alle ontwikkelingen zijn relevant om processen efficiënter te maken, om waardevermeerdering te realiseren, nieuwe verdienmodellen te ontwikkelen en om de bewoner nog tevredener te maken. Ze hebben een grote invloed op het functioneren van de gemeentes. Denk jij er ook zo over? We zijn benieuwd naar je mening.

Waarom mee doen?

In samenwerking met gemeenten en experts hebben we een aantal stellingen opgesteld en we horen graag jouw mening. Dit bespreken we met elkaar op 23 mei tijdens het Digital Event 2019 ‘Werken met digitalisering‘. Dit event helpt jou te functioneren in een voortdurend veranderende omgeving. Naast je mening kun je ook aangeven welke stelling jij graag aan het discussiepanel voorlegt.

EXTRA: voor iedereen die reageert op de stellingen

• Ontvang gratis de resultaten
  • Maak kans op 1 van de 5 toegangskaarten (t.w.v. € 425,-) voor het Digital Event.

Het discussiepanel

Op het event gaan experts uit het vakgebied samen met de zaal de discussie aan over de stellingen. Dit vindt plaats om 15.00 uur in het programma. De panelleden maken we binnenkort bekent, maar zullen bestaan uit experts binnen en buiten de sector.

Wil je jouw mening laten horen? Bekijk dan snel de stellingen.

Over Sascha Magendans

Sascha is marketingstrateeg van GemeentenNL.

Bekijk alle berichten van Sascha Magendans →