Doe meer met data, neem 5 minuten (en een gratis ticket)

digital-event-data-moet-je-delen

Doe mee aan het onderzoek naar digitalisering en het gebruik van data. Beantwoord in 5 minuten een aantal korte vragen. En geef je mening over data, de toekomst en duurzaamheid. Zet ook 13 november vast in je agenda, want als deelnemer kun je aanspraak maken op een van de 25 gratis toegangskaarten voor het Digital Event. Start dus snel de vragenlijst.

Kennisvoordeel

Na afloop van het onderzoek ontvang je de resultaten en weet je hoe jouw gemeente ervoor staat. Dat helpt bij een betere externe samenwerking, bij het onderbouwen van beleid en bij verplichte rapportages. Ga je mee op weg naar de datagedreven gemeente?

Extra 1: gratis deelname Digital Event
Voor deelnemers aan het onderzoek zijn 25 gratis kaarten beschikbaar voor het Digital Event van 13 november in Utrecht. Wil je erbij zijn?

Extra 2: gratis praktisch boekje
Ontvang kosteloos het handzame boekje met alle onderzoeksresultaten en tips & tricks.