Doe mee: Hoe goed is de regie op digitalisering in jouw gemeente?

Er komen veel nieuwe digitale ontwikkelingen op jouw gemeente af. De Rijksoverheid, VNG, de maatschappij en niet als laatste de technologie initiëren ontwikkelingen zoal datasturing, digitalisering en de informatiegestuurde gemeente.

Als bestuur, directie of management van de gemeenten moet of wil je ‘iets’ met deze stormachtige ontwikkelingen, maar:
– misschien weet je ook niet precies wat de waarde is die het toevoegt?
– hoe je dat vorm gaat geven?
– is het onduidelijk wat het moet opleveren?

Snel een indicatie van jouw situatie?

We hebben daarom een korte vragenlijst voor je samengesteld. Deze vragenlijst komt voort uit wereldwijd onderzoek van Weill & Ross van het MIT naar regie en sturing (Governance) op informatievoorziening. Doe je ook mee?

Resultaat en uitkomsten

Met jouw antwoorden op de vragen in de vragenlijst maken we een onderlinge vergelijking voor je en een vergelijking t.o.v. de benchmark. Het invullen van de vragen bied je daarmee aangrijpingspunten om tot een goede regie op digitalisering te komen. Je ontvangt jouw resultaten per mail.

De vragenlijst is beschikbaar tot 8 oktober 2018.

Start nu met het beantwoorden van de vragen!

Over Sascha Magendans

Sascha is marketingstrateeg van GemeentenNL.

Bekijk alle berichten van Sascha Magendans →