Doe mee aan de Werkgroep Datastrategie

Werkgroep Datastrategie

Elke gemeente krijgt steeds meer met data te maken en toont initiatieven om datagedreven te willen werken. Maar hoe haal je waardevolle inzichten uit data en welke data zijn nu echt relevant? Het begint met het uitstippelen van je koers. In de nieuwe Werkgroep Datastrategie doen we dat. Doe je mee?

Opdracht

Bedenk binnen 1 jaar welke datastrategie bij welke type gemeente past. Dat is de opdracht waar de werkgroep gedurende een jaar mee aan de slag gaat. Inmiddels doen al 20 gemeenten, kennisorganisaties, adviseurs en marktpartijen mee. Zij spreken elkaar elk kwartaal en presenteren hun uitkomsten tijdens het digitale event van GemeentenNL in 2021. Wil je ook meedoen? Bekijk dan snel de werkgroep-pagina.