Dit kun je allemaal met ChatGPT

De ontwikkelingen rondom AI of kunstmatige intelligentie gaan zo hard dat het nauwelijks is bij te benen. De belofte is dat het veel goeds brengt, maar AI heeft ook donkere aspecten. In jouw functie ga je met beide kanten te maken krijgen. Je leert het als onderdeel van de training digitale transformatie op 18 april 2024.

Training Digitale Transformatie

Elke organisatie, afdeling en team moet inspelen op de toenemende digitalisering om relevant te blijven. Inwoners verwachten het van je. En tegelijk zijn de nieuwe digitale bedrijfsmodellen aantoonbaar beter dan onze oude modellen. Maar de meeste pogingen tot digitale transformatie mislukken waardoor miljoenen euro’s verloren gaan. Hoe komt dat toch? Als je succesvol wilt zijn dan moet je de belangrijkste stappen in de juiste volgorde zetten. Leer ze in deze training.

Meld je aan

Bekijk hier het volledige programma.

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens hieronder in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.