Digitale transformatie: maak jouw klantreis de sleutel tot succes

Digitale transformatie maak jouw klantreis de sleutel tot succes

Burgers en collega’s verwachten eenvoudige, innovatieve oplossingen die meebewegen in de voortdurend veranderende digitale ontwikkelingen. Voor klant en leverancier is het van belang snel te leren en de software aan te passen aan veranderende omstandigheden. Dit bereiken we alleen door een andere manier van samenwerken tussen gemeente en markt. Het uitsluitend opstellen van een Programma van Eisen om wederzijdse verwachtingen te managen, past niet meer bij de huidige snel veranderende omgeving. Het meedenken in de uitdagingen waar de organisatie voor staat en daar de echte meerwaarde van software te laten zien, is cruciaal.

Leer samenwerken

Tijdens het vierde Digital Event op donderdag 23 mei delen Edwin Bours en Anne Marie Steijven (Circle Software) hoe zij innovatie en samenwerking vorm geven in de verschillende fases van de customer lifecycle. Zij laten je tijdens een interactieve workshop inspirerende voorbeelden zien hoe zij in samenwerking met andere gemeentende gebruikers meenemen in de implementatie, hoe je gezamenlijk komt tot het ontwikkelen van nieuwe functionaliteit door middel van Design Sprints en hoe je als gemeente en markt prestatieafspraken kunt maken die wel passen in deze snel veranderende omgeving.

Ben je erbij?

We zijn ook benieuwd hoe jij op dit moment de samenwerking binnen en buiten je organisatie ervaart. Loop je weleens tegen bottlenecks aan, werken systemen naar je zin, is het teamproces op orde? Deel ook jouw ervaring met anderen tijdens deze workshop op het vierde Digitale Event in Hilversum. Ben je erbij? Aanmelden kan nog via de aanmeldpagina van het event.