Online training: Van functie naar frictie in verandertrajecten

Van frictie naar functie in verandertrajecten

Bekijk op 18 april de training Van functie naar frictie in verandertrajecten. De lastigste veranderingen om anderen in mee te krijgen, zijn de veranderingen waar iedereen het over eens is. Succesvol veranderen staat of valt met de manier waarop we elkaar bereiken, betrekken en overtuigen. In deze training gaan we dieper in op de vraag: hoe krijg je anderen mee?

Wat kun je verwachten

Na deze training weet je hoe je de belangrijkste partijen inclusief jezelf meekrijgt in grote en kleine verandertrajecten. En krijg je inzicht in hoe je het gesprek met elkaar voert om vooruit te komen. Je eigen praktijk staat centraal in deze interactieve training. Bekijk hier het volledige programma.

Te behandelen onderwerpen

Kennismaking en leerdoelen
De bouwstenen van verandering
Motivatie voor verandering: van A naar B
Reacties op verandering: van frictie naar functie
Jouw rol: hoe krijgen anderen jou mee
Verandering plannen: van ongepland naar gepland
Samenvatting en nu verder

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor managers, teamleiders, coördinatoren en medewerkers die in de praktijk of beleidsmatig te maken hebben met grote en kleine verandertrajecten

Meld je aan

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens hier in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.