Officiële Cedeo-erkenning voor GemeentenNL

Het onafhankelijke certificeringsbureau Cedeo heeft onder de leden van GemeentenNL een tevredenheidsonderzoek uitgevoerd. En wat blijkt? Op basis van de zeer positieve uitslag mag GemeentenNL voor de periode van twee jaar het predicaat Cedeo-erkenning voeren. Op alle categorieën scoren we hoog.

Resultaten

Cedeo heeft onze leden bevraagd op diverse aspecten zoals tevredenheid, opleidingsprogramma, uitvoering, opleider, accommodatie, natraject, organisatie, relatiebeheer en prijs-kwaliteitsverhouding. Een aantal van die resultaten uit het rapport lichten we er voor je uit zodat je een beeld krijgt van wat anderen vinden:

1. Kwaliteit

“Kwaliteit staat bij GemeentenNL hoog in het vaandel. Er wordt nauw samengewerkt met leden en professionals bij het ontwikkelen van trainingen en events. Hierbij worden actuele ontwikkelingen altijd meegenomen. De docenten, sprekers of trainers die worden aangetrokken, komen uit het uitgebreide netwerk dat GemeentenNL in de loop der jaren heeft opgebouwd. Deze trainers worden ook inhoudelijk betrokken bij de ontwikkeling van de diverse bijeenkomsten. Op organisatorisch en administratief vlak zijn de zaken ook goed geregeld, de lijnen binnen GemeentenNL zijn kort zodat de verschillende medewerkers elkaar snel weten te vinden en knopen ook snel kunnen worden doorgehakt.”

2. Continuïteit

“GemeentenNL is als community al jaren een bekende naam. In de loop der jaren is GemeentenNL uitgegroeid tot een betrouwbare en zeer professionele organisatie. Er wordt gewerkt met ervaren en praktijkgerichte docenten/trainers/sprekers én in samenwerking met leden. Zowel uit de eigen evaluaties onder de deelnemers die door GemeentenNL worden afgenomen als uit het klanttevredenheidsonderzoek onder de leden dat door Cedeo is uitgevoerd, komt een grote tevredenheid naar voren.”

3. Bedrijfsgerichtheid

“GemeentenNL ontwikkelt nieuwe evenementen nooit alleen. Zij werkt samen met een uitgebreid netwerk en met de leden. Hierdoor is men in staat snel te schakelen tussen actualiteit en kwaliteit. GemeentenNL komt op deze manier tot programma’s die aansluiten op de wensen en behoeften van de leden. Ook streeft het GemeentenNL ernaar om haar doelgroep te blijven bedienen met relevante inzichten en praktische handvatten om de vaardigheden en de expertise te vergroten. De praktijkgerichte en kwaliteitsbewuste werkwijze zijn goede voorbeelden van de bedrijfsgerichtheid van GemeentenNL.”

Mocht je het volledige rapport en de scores op deelaspecten willen lezen kijk dan op de website van Cedeo.