Kom naar de training op 14 september 2023: “Klantgericht schrijven”

Klantgericht schrijven

Verplaats jezelf in de ontvanger van je e-mail, brief of andere tekst. Schrijf voortaan berichten die uitblinken in klantgerichtheid en duidelijkheid. Niet alleen met de klant, maar met iedereen waar we schriftelijk mee communiceren.

Wat je leert

Deze online training helpt jou bij een betere klantcommunicatie. Het leert je om zowel zakelijk als vriendelijk te zijn. Actief, persoonlijk, klantgericht en zonder clichés. Ook krijg je handige tips voor een goede structuur en volgorde van je tekst. Je gebruikt eigen teksten en doet tussendoor praktische oefeningen. Na afloop ken je alle do’s en don’ts van klantgericht schrijven.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor iedereen die in de praktijk of beleidsmatig te maken heeft met klanten, bewoners, burgers, stakeholders zowel buiten als binnen de eigen organisatie. Bijvoorbeeld managers, projectleiders, klantcontact medewerkers, wijkbeheerders en consulenten. Maar ook voor communicatieadviseurs die collega’s willen helpen om beter te schrijven.

Programma en aanmelden voor deze training

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Bekijk hier het programma  en wees erbij. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.