Kom naar de nieuwe training op 20 april 2023: “Sleutel tot woongeluk”

Woongeluk gaat over veilig, stabiel en zorgeloos wonen. Niet voor iedereen is gelukkig wonen vanzelfsprekend. Volgens experts is er een vaste sleutel voor om Woongeluk te kunnen realiseren. Leer het in deze training.

Wat je leert

Leer in deze training welke sleutels bijdragen aan Woongeluk en hoe je dit in je eigen organisatie en team kunt implementeren. Zodat we het wonen voor en met alle bewoners samen in de wijk prettig en gelukkig maken. Wat kun je als organisatie, team en als medewerker hierin betekenen? En op welke manier doe je dit samen met huurders?

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor managers, teamleiders, coördinatoren en medewerkers die in de praktijk of beleidsmatig te maken hebben met wonen, wijken, leefbaarheid en bewoners. Denk hierbij aan manager wonen, manager verhuur, wijkcoordinator, leefbaarheidsconsulent, woonconsulent en huismeesters.

Programma en aanmelden voor deze training

Als lid van CorporatieNL kun je gratis deelnemen. Bekijk hier het programma  en wees erbij. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden.

Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.