Het jaarprogramma 2020 van GemeentenNL

GemeentenNL events en trainingen

Met trots presenteren we het jaarprogramma met alle bijeenkomsten en activiteiten voor 2020. Daarin herken je de belangrijkste thema’s waar we in onze sector mee te maken hebben: sociaal domein, kwetsbare doelgroepen, digitaliseren, energietransitie, klimaat en beter wonen. Alle leden zijn weer welkom. Ben je er ook bij?

Alvast aanmelden

Als lid van GemeentenNL kun je je samen met collega’s al gratis aanmelden voor de bijeenkomsten en activiteiten. Dan ben je verzekerd van een plek. Ook kun je elk moment de kennisbank raadplegen of zitting nemen in een van de werkgroepen. Nieuw zijn de videotrainingen die in februari beginnen. We rekenen weer op een leerzaam en informatief jaar. Ben je erbij? Klik op de button hieronder…

Naar het jaarprogramma