Gemeente Heemstede nieuw lid GemeentenNL

Sinds kort verwelkomen we de medewerkers van de Gemeente Heemstede als nieuw lid van GemeentenNL. De gemeente sluit daarmee aan bij een groeiend aantal gemeenten dat welkom is bij alle events, trainingen, werkgroepen en bijeenkomsten. En zij kunnen elke dag de kennisbank raadplegen.

Missie

De Noord-Hollandse gemeente Heemstede werkt aan een klimaatneutrale toekomst. Dit doet zij samen met haar ruim 27 duizend inwoners en met ondernemers, partners en maatschappelijke organisaties. Daarbij besteedt zij veel aandacht aan duurzaam bouwen en wonen, biodiversiteit, en energie en warmtetransitie Kijk hier wat zij precies doen.

Over GemeentenNL

GemeentenNL zorgt voor daadkrachtige gemeenten met betrokken inwoners. Dat doen wij met inspirerende bijeenkomsten, commissies, boeken en de kennisbank voor onze leden. Een lidmaatschap van GemeentenNL is goedkoper, zekerder en geeft altijd toegang. Via de ledennieuwsbrief en website met artikelen van experts en collega’s houden we je op de hoogte. Als lid heb je het recht om overal bij te zijn wanneer jou dat schikt. En je hoeft intern geen toestemming te vragen, want als lid ben je altijd gratis welkom.

De 3 voordelen op een rij:

1. goedkoper dan een los ticket
  2. zeker van een plek bij elk event en training
  3. toegang tot belangrijke kennis en contacten

Nog geen lid? Meld je aan