Belangrijke ontwikkelingen met Prof.dr.ir. Anke van Hal bij event “Ontwikkelen en bouwen van een thuis”

Wij zijn verheugd Prof. dr. ir. Anke van Hal van Nyenrode Business Universiteit te mogen begroeten als spreker op ons event Ontwikkelen en Bouwen van een thuis op 9 maart 2023.

Aan de slag

In de eerste sessie zal Anke van Hal dieper ingaan op de belangrijkste ontwikkelingen rondom de missie een thuis voor iedereen in 2030. Zij zal de aanwezigen (bouwers, ontwikkelaars, woningcorporaties, gemeenten, marktpartijen) oproepen wat ze moeten doen en wat daarvoor nodig is om een thuis voor iedereen in 2030 te realiseren.

Boodschap

Haar boodschap is vooral gericht op een vernieuwde (duurzame) werkwijze die je van organisaties en professionals verwacht. Anke zal diverse voorbeelden zoals renovatie van bestaande bouw in kwetsbare wijken en wat te doen rondom regelgeving in transities geven.

Over Anke van Hal

Prof. dr. ir. Anke van Hal is hoogleraar Duurzaam Bouwen  aan Nyenrode Business Universiteit. Zij maakt deel uit van het Nyenrode Faculty Expertisecenter Entrepreneurship, Governance & Stewardship.

Ook was zij parallel hieraan gedurende tien jaar hoogleraar Duurzame Woningtransformatie aan de Faculteit Bouwkunde van de Technische Universiteit Delft. Ze ontwikkelde een werkwijze gericht op het vergroten van enthousiasme voor duurzaamheid. Haar belangrijkste interesse is de uitdaging van een duurzame transformatie van bestaande woningen en wijken.

Direct aanmelden

Bekijk het volledige programma op de eventpagina en meld je aan. Als lid van CorporatieNL kun je gratis deelnemen. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk in orde en wees er voortaan ook bij.