Verplaats jezelf in de ontvanger van je e-mail, brief of andere tekst. Schrijf voortaan berichten die uitblinken in klantgerichtheid en duidelijkheid.
Wat je leert
Deze online training helpt jou bij een betere klantcommunicatie. Het leert je om zowel zakelijk als vriendelijk te zijn. Actief, persoonlijk, klantgericht en zonder clichés. Ook krijg je handige tips voor een goede structuur en volgorde van je tekst. Je gebruikt eigen teksten en doet tussendoor praktische oefeningen. Na afloop ken je alle do’s en don’ts van klantgericht schrijven.
Prijs
€600,- exclusief btw
✔ Inbegrepen in lidmaatschap
Locatie
Volg deze training live via je computer of achteraf via de kennisbank voor leden
Datum
15 april 2021
Programma
TIJD | ONDERWERP |
09.00 | Wat is klantgericht communiceren |
09.30 | Opbouw en structuur |
10.00 | Stijl (kort, helder en actief) |
10.30 | Pauze |
10.45 | Benadering (klantgericht, servicegericht en positief) |
11.30 | Een kort rondje spelling |
12.00 | Afsluitende tips en huiswerk |
Trainer
Rick Evers verzorgt deze training. Rick is eigenaar van Jou tekst & training. Daarnaast is hij auteur van het boek ‘Schrijf eens even normaal, joh’ en senior communicatieadviseur in Apeldoorn.
Voor wie?
Deze training is bedoeld voor iedereen die in de praktijk of beleidsmatig te maken heeft met klanten, bewoners, burgers, stakeholders zowel buiten als binnen de eigen organisatie. Bijvoorbeeld managers, projectleiders, klantcontact medewerkers, wijkbeheerders en consulenten. Maar ook voor communicatieadviseurs die collega’s willen helpen om beter te schrijven.
Meld je aan
De leden van GemeentenNL kunnen gratis aan deze training deelnemen. Zij kunnen ook gratis andere trainingen en events volgen.