Online training: Klantgericht schrijven

Klantgericht schrijven

Verplaats jezelf in de ontvanger van je e-mail, brief, app-bericht of notitie. Schrijf voortaan berichten die uitblinken in klantgerichtheid en duidelijkheid.

Wat je leert

Deze online training helpt jou bij een betere klantcommunicatie. Het leert je om zowel zakelijk als vriendelijk te zijn. We behandelen aan wie je schrijft, wat je wilt overbrengen en welke middelen je daarvoor kunt inzetten. Ook krijg je handige tips voor een goede structuur en volgorde van je tekst. Je gebruikt eigen teksten en doet enkele praktische oefeningen. Na afloop ken je alle do’s en don’ts van klantgericht schrijven.


Prijs

€595,- exclusief btw
✔ Inbegrepen in lidmaatschap

Locatie

Volg deze training live via je computer of achteraf via de kennisbank voor leden

Datum

15 april 2021


Programma

TIJD ONDERWERP
09.00Wat klantgericht communiceren is
09.30Opbouw en structuur
10.00De inhoud
10.30Pauze
10.45Verschillen per medium: e-mail, brief, app, notitie
11.30Eigen teksten en oefeningen
12.00Afsluitende tips en huiswerk

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor iedereen die in de praktijk of beleidsmatig te maken heeft met klanten, burgers, stakeholders zowel buiten als binnen de eigen organisatie. Bijvoorbeeld managers, wijkbeheerders, strategen, adviseurs, consulenten, klantcontact medewerkers en beheerders.


Meld je aan

De leden van GemeentenNL kunnen gratis aan deze training deelnemen. Zij kunnen ook gratis andere trainingen en events volgen. 

Inschrijfformulier