Online training: Klantgericht schrijven

Klantgericht schrijven

Verplaats jezelf in de ontvanger van je e-mail, brief of andere tekst. Schrijf voortaan berichten die uitblinken in klantgerichtheid en duidelijkheid.

Wat je leert

Deze online training helpt jou bij een betere klantcommunicatie. Het leert je om zowel zakelijk als vriendelijk te zijn. Actief, persoonlijk, klantgericht en zonder clichés. Ook krijg je handige tips voor een goede structuur en volgorde van je tekst. Je gebruikt eigen teksten en doet tussendoor praktische oefeningen. Na afloop ken je alle do’s en don’ts van klantgericht schrijven.


Prijs

€600,- exclusief btw
✔ Inbegrepen in lidmaatschap

Locatie

Volg deze training live via je computer of achteraf via de kennisbank voor leden

Datum

14 april 2022


Programma

TIJD ONDERWERP
09.00Wat is klantgericht communiceren
09.30Opbouw en structuur
10.00Stijl (kort, helder en actief)
10.30Pauze
10.45Benadering (klantgericht, servicegericht en positief)
11.30Een kort rondje spelling
12.00Afsluitende tips en huiswerk

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor iedereen die in de praktijk of beleidsmatig te maken heeft met klanten, bewoners, burgers, stakeholders zowel buiten als binnen de eigen organisatie. Bijvoorbeeld managers, projectleiders, klantcontact medewerkers, wijkbeheerders en consulenten. Maar ook voor communicatieadviseurs die collega’s willen helpen om beter te schrijven.


Meld je aan

De leden van GemeentenNL kunnen gratis aan deze training deelnemen. Zij kunnen ook gratis andere trainingen en events volgen. 

Inschrijfformulier

  • Hidden
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.