Event Wonen & Zorg: Impact van klein tot groot

In een wereld waarin een warm thuis niet vanzelfsprekend is voor iedereen, willen wij een verschil maken. Ook voor degenen die extra zorg en een helpende hand nodig hebben om zich echt thuis te voelen. Dit is waar de Reablement Methode om de hoek komt kijken: het streven naar totale zelfstandigheid en uitgaan van de kracht van de persoon. Één van de passende oplossingen voor de toenemende zorgvraag.
Om je een glimp te geven van de resultaten die ze daarmee bereiken, sturen we je dit inspirerende filmpje. Het toont aan hoe kleine stappen grote impact kunnen hebben. Bekijk hieronder het filmpje.

We nodigen je dan ook uit om deel te nemen aan iets groots! Op 10 oktober organiseren we het event: Wonen & Zorg voor iedereen waarbij we de krachten bundelen om wonen en zorg naadloos te integreren. Jouw ideeën en inbreng zijn van onschatbare waarde – of ze nu groot zijn of juist klein.
Laten we samen de toekomst vormgeven waarin een inclusieve leefomgeving voor iedereen vanzelfsprekend is. Jouw acties, methodes en visies zijn cruciaal om dit te realiseren. Deel jouw grote en kleine ideeën met anderen tijdens het event.

AANMELDEN

Als lid van GemeentenNL kun je gratis deelnemen. Vul je gegevens hieronder in. Er zijn geen kosten of andere voorwaarden. Nog geen lid? Maak het lidmaatschap nu gelijk nu in orde en wees er voortaan ook bij.